Millî Eğitim Bakanlığınca, velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan "okul randevu sistemi" hayata geçirildi. Okul Randevu Sistemi ile birlikte veliler, öğretmen görüşmeleri için e-Devlet kullanıcı bilgileriyle okulların internet sitelerinden randevu alabilecek. Okulmuz öğretmenlerine ait zaman çizelgesine e-devlet kullanıcı bilgileri ile birlikte ulaşabilirsiniz.
Randevu Nasıl Alınır?
1- Okul web sitesinden "Okuldan Randevu Al" kısmı tıklanılarak öğrenci velisinin E-devleti ile sisteme girişi yönlendirilir.
2. E-devlet sisteminde; öğrencinin E-okulda velisi olarak tanımlı kişinin e-devlet şifresi ile giriş yapılır.
3- T.C. Kimlik numarası ve şifre girildikten sonra sisteme erişilir. Sistemde randevu alınacak "öğretmen ve randevu günü" seçilerek "Randevu Al" tıklanır ve randevu oluşturulur.