T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / MENEMEN - Seyrek İlkokulu

OKUL RANDEVU SİSTEMİ

ÖĞRETMEN-VELİ RANDEVULARI DİJİTAL ORTAMA TAŞINDI

Millî Eğitim Bakanlığınca,  velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan "okul randevu sistemi" hayata geçirildi. Okul Randevu Sistemi ile birlikte veliler, öğretmen görüşmeleri için e-Devlet kullanıcı bilgileriyle okulların internet sitelerinden randevu alabilecek. Okulmuz öğretmenlerine ait zaman çizelgesine e-devlet kullanıcı bilgileri ile birlikte ulaşabilirsiniz.

Randevu Nasıl Alınır?

1- Okul web sitesinden "Okuldan Randevu Al" kısmı tıklanılarak öğrenci velisinin E-devleti ile sisteme girişi yönlendirilir.

21-09-2024

 

 

 

 

 

 

 

  2. E-devlet sisteminde; öğrencinin E-okulda velisi olarak tanımlı kişinin e-devlet şifresi ile giriş yapılır.  

21-09-2024

 

 

 

 

 

 

 

 

  3- T.C. Kimlik numarası ve şifre girildikten sonra sisteme erişilir. Sistemde randevu alınacak "öğretmen ve randevu günü" seçilerek "Randevu Al" tıklanır ve randevu oluşturulur.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 21.09.2024 - Güncelleme: 21.09.2024 16:38 - Görüntülenme: 93
Kaynak: www.meb.gov.tr
  Beğen | 1  kişi beğendi